Blog creat per David Escobar per a poder treballar amb els alumnes de 4 rt. d'ESO dels itineraris d'informàtica. Curs 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011,2011-2012 i ara 2012-2013
dimecres, 5 de maig del 2010
Missatge del sr. David als alumnes de quart
Moltes Gràcies
Video tutorials del sr. David
Moltes gràcies
P.D. Tot el que veieu que he fet ho comentarem a classe.
video 1: Teoria bàsica (Per David Escobar)
video 2: Realització d'un projecte de wmv. (per David Escobar).
L'haureu de continuar vosaltres...
dissabte, 27 de març del 2010
El 80% de los ordenadores 'zombies' pertenecen a usuarios particulares

El 80% de los ordenadores 'zombies' pertenecen a usuarios particulares. Se cuentan por millones y son uno de los principales instrumentos de los ciberdelincuentes, que este año pondrán su punto de mira en las redes sociales y Windows 7. Al menos esa es una de las principales conclusiones del informe realizado por el laboratorio de GData.
Los datos que maneja la compañía muestran que este año se sofisticarán dos de sus herramientas clásicas, los rootkits --aplicaciones para controlar los sistemas afectados de forma remota, cada vez más complejos y difíciles de detectar--; y el phising, que irá poco a poco dejando de ser masivo para adaptarse en fondo y forma a su víctima. Las redes de ordenadores 'zombies', desde las que se pueden programar envíos masivos de spam o ataques contra servidores, están formadas en aproximadamente un 80% por equipos que pertenecen a usuarios particulares. "Es imprescindible concienciar y sensibilizar a los internautas de la necesidad de utilizar un antivirus y mantenerlo actualizado para proteger el ordenador y limitar la herramienta principal de los ciberdelincuentes", afirmó Jorge de Miguel, responsable de G Data Iberia. También se incrementará el número de ataques que nacen desde servidores web previamente capturados por los cibercriminales, especialmente sitios con contraseñas débiles y agujeros de seguridad, y los ataques conocidos como "drive by download", que infectan de forma masiva a aquellos internautas que acceden a un sitio determinado aprovechando agujeros o brechas de seguridad del navegador y que pueden hacerse con el control de los equipos sin el conocimiento del usuario.
dissabte, 20 de març del 2010
Últim trimestre: finalitzant temes i incorporant temes nous
Estem finalitzant el mes de març i realitzant més temes a informàtica.
Esteu atents, el dilluns enfoquem un nou tema amb més material.
dilluns, 9 de novembre del 2009
Estem finalitzant el tema de la web 2.0 !!!!
Com ja sabeu a classe hem comentat diversos serveis de la web 2.0- castellà
- català
- Angles
- Frances
- Llatí
El número de vinyetes ha de ser superior o igual a 3 i és important la originalitat, així com el respecte alhora de realitzar cada vinyeta, ja que cada personatge pot realitzar infinites expressions. Els temes poden ser sobre la informàtica, les noves generacions, el tractament de la informació i altres temes d'interés. La idea és que una vegada s'ha confeccionat el còmic, el traslladem al nostre blog. Vull que m'expliqueu amb les vostres paraules i de forma breu la sinopsi del vostre còmic i tot seguit i en la mateixa entrada publiqueu totes les vinyetes i feu servir el màxim d'eines què la pàgina web disposa per tots els usuaris.Per veure la pàgina que treballarem cliqueu aquí.
Per tant no us oblideu mai que esteu realitzant un treball pel col.legi i feu-lo amb el màxim de respecte !!!
Si em perdoneu vull dir-vos que m'agradaria que la presentació del comic també la poseu en el vostre blog en aquest format, juntament amb el format que he començat en aquesta entrada.
dijous, 15 d’octubre del 2009
Una porta oberta a la Indústria Tèxtil Catalana (Museu de la ciència i de la tècnica de Catalunya)
Us explicaré a classe pas a pas com arribar a fer un "slideshow".
dijous, 1 d’octubre del 2009
La nostra primera presentació publicada a l'Slideshare
Aprofiteu la Web 2.0 per realitzar una presentació en diverses diapositives on es pugui veure clarament els següents punts:
1. Nom de l'alumne i de la matèria que farem el resum buscant informació addicional
2. Resum de tot el donat a classe sobre el tema escollit (seria bo escollir el tema que pitjor ens va.
3. Buscar informació addicional (Web 2.0) i editar-la al power point
4. Buscar imatges i esquemes que ens ajudin en l'estudi
5. Fer una conclusió del tema
6. Realitzar una Bibliografia, per veure la veracitat de les dades
7. Publicar-la a l'Slideshare
8. Publicar-la al nostre blog.
Recordeu que la presentació us ha de quedar en el blog d'aquesta manera:
dimecres, 23 de setembre del 2009
diumenge, 13 de setembre del 2009
dimarts, 8 de setembre del 2009
COMENÇA EL CURS AVUI DIA 8 DE SETEMBRE
1. Llibre de text i Cd
2. Memòria USB
3. Llibreta de l'assignatura
HEU DE SABER QUE PER SUPERAR L'ASSIGNATURA HAUREU DE SEGUIR LES NORMES DE LA SALA D'INFORMÀTICA, AIXÍ COM L'AVALUACIÓ CONTINUADA DE L'ASSIGNATURA ON SEREU AVALUATS DES DEL MOMENT QUE ENTREU PER LA SALA D'ORDINADORS